Subject: Päästeameti tõendi taotlemine / tuleohutusnõuetele vastavuse kohta
From: "me hoolime sinust" <[email-masked]>
To: "Anastassia Tulskaja" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 22:40:45 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

MTÜ Me hoolime Sinust palub Päästeameti ajakohast tõendit, mis kinnitab, et 
aadressil Muraste tee 15-8 ruum (II korrus), Muraste küla, Harku vald, 
Harjumaa, sobivad tuleohutuse seisukohalt erihoolekandeteenuse päeva -ja 
nädalahoiuteenuse osutamiseks ning vastavad tuleohutusnõuetele. Antud 
aadressil on teenuseosutaja kasutusvalduses 1 ruum, ülejäänud isiku 
eluruumid ühiskasutuses.

Vajame tõendit seoses hetkel kehtivale tegevusloale uue tegevuskoha 
lisamisega ja kliendile teenuskoha taotlemisega eelnimetatud aadressil. 
01.01.25. Muudeti sotsiaalhoolekandeseaduse määrust ning teenuse nimetust. 
Hetkel on sellel aadressil veel kehtiv teenuse nimetus igapäevelu toetamise 
teenus päeva -ja nädalahoiuteenusena (IET PNH) ja selle nimetusega teenusel 
isiku eluruumides ei läinud vaja päästeameti tõendit kuid uuel tegevusloal 
on uus teenuse nimetus päeva -ja nädalahoiuteenus (PNH) ja määruse muutusega 
seoses on nüüd päästeameti tõend vajalik teenuseosutajal.

Sisu ja eesmärk teenusel jäi samaks.  PNH teenuse eesmärk on ennetada ja 
pakkuda alternatiivi institutsionaalsele ööpäevaringsele hooldusele ning 
samal ajal toetada lähedaste võimalust töötada ja osaleda ühiskonnaelus.

Telefonivestluses inspektor Anastassia Tulskajaga, küsisin, millised on 
nõuded, mida teenuseosutaja peab täitma päästeameti tõendi saamiseks.

Lugupidamisega,

-- 

Evelin Kori
juhatuse liige

MTÜ Me hoolime Sinust
Tel. 5690 2172
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.mehoolimesinust.ee <http://www.mehoolimesinust.ee>